28.01.11

Min bääjbe fyllde 19 stora år i onsdags och vi fick inte mycket tid för varandra då, så myste till det med lite dragonen mat och film mys igår ist. Vart några hudralappar mindre in min plånka dock men mätt och belåten vart vi då iaf :) Och vi drog till med världens bästa film på länge " The karate kid " Helt klart se värd!!

För övrigt sitter jag nu i skolan och sov över ännu en dag, Att jag aldrig lär mig! Hoppas dagen går fort så jag får slänga mig i säng och sova några timmar till sen för att orka försöka fixa lite skolarbeten som ligger och släpar!


Min och Marcus nota efter dragonen igår! Jaaduu, Älskliing nästa gång är det jag som bestämmer restaurang, och det blir kina mat och det är inget du kan komma undan med denna gång serrö;) Det är du skyldig mig efter detta vill jag lova. Två omgångar dessutom ;O <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0