Dag 1 - Om mig.

Rebecka Beatrice Aila Jansson är jag det!

17år, fyller 18 den 29:de Juli & livet är i fullgång.. Jag bor i Söderhamn med min mamma & syster i en lägenhet inne i stan. Eftersom mina föräldrar är skilda sen långt tillbaka så bor min pappa i hudiksvall sen ca 5 år tillbaka. Det är lite längre tillbaka änså som mamma och pappa skildes men mer om detta får ni veta i dag 3. Som sagt så kan det hända att man ser mig i hudiksvall en hel del också eftersom jag själv jobbar där och bor hos pappa varannan helg. Där jobbar jag på en kina restaurang och gjort sen augusti nån gång, så är ganska så ny, men allt flyter på som de ska (: Om några månader som det ser ut så flyttar vi till hudik, med mamma och syster då vill säga, Men inget som är riktigt klart ännu men letar efter en lägenhet först och främst. Sen eftersom jag går i skolan här på staffangymnasiet andra året på handel's programet och har min pojkvän som jag levt tillsammans med i snart 4 år så blir jag kvar i söderhamn så länge jag åtminstone gått klart skolan och kommer bo hos min bäjbe den mesta tiden åtminstonde försöka vara hos honom så mycket jag bara kan. Jag är ny förlovad med pojkvännen Marcus blomqvist, 18år snart 19år nu i januari och jag är lycklig! (: 

Jag älskar musik, jag älskar att sjunga! Och det presenterar en stor del av mig!
Jag har inte varit så stort fan för sport så inget jag varken hållt på med under min livstid hittils heller. Men handboll har väckt ett litet intresse men har stått över..

Så får jag inte missa att tala om att jag har ännu en till syster, så tillsammans har jag 2 små syskon, en hel och en halva Hehe.. Näe jag ska inte göra det allt för invecklat men Natalie blir tonåring efter jul så ännu är hon bara en 12 årig liten flicka men snart 13år i januari då vill säga, och sen har vi lill spretten Jennifer 8år och är ett riktikt charmtroll, Det jag vela komma fram till var att Jag och Natalie har samma mamma och samma pappa medan jag och jennifer har endast samma pappa, och jaa, det är lite invecklat alltihop men så småning om efter alla ämnen så kan du mig och mitt liv in och utan till, Hehe nästan så.. men för att det inte ska bli allt för invecklat nu så jag knappt har nå att skriva om i alla dessa punkter så är det här jag och en del av mitt liv, och är det nå du funderar på eller tycker jag missat tagit med om mig, så fråga gärna! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0