Gott nytt år!

Snart är det nytt år med nya möjligheter då kan man säga, Mitt nyårslöfte blir inte som alla andra gånger " sluta bita på naglarna" som alltid varit prio ett.. för det har jag ju äntligen lyckats med bara sådär endå (Y) Så vad ska man ha för nyärslöfte denna gång ? Hmm...

Ser fram emot kvällen äventyrliga äventyr, här är man taggad för trevligheter med massa trevligt folk och inviger det nya året med dom bästa:) kan inte bli bättre :)

Kom nyligen för övrigt hem från hudiksvall för att träffat pappsen och hjälp honom med flytten och grejer, mycket som händer där runt om kring nu, rena rama cirkusen med andra ord. Vad som händer vet jag knappt en själv eller så klart vet jag det men det är så mycket och det är helt enkelt en LÅNG historia, men nära och kära vet vad jag pratar om... Men det ordnar sig med sin tid.

Från ena till det andra så hade jag även tid hos frissan under tiden jag var hos pappsen, så nu är man ytterligare lite ljusare, men sådär jätte nöjd vart jag inte för lite randigt vart det med slingorna, vill hellre att de flyter in med varandra så lite zebra är jag dock och även att de gör inte ända in i botten och med tanke på att jag hade min egna hårfärg som utväxt så vart det som en kant vid hårbotten, Inte heller nå vidare snyggt, men hoppas de ger med sig senare :) Annars ska jag väll ta och lägga mig i ett varmt mysigt bad innan utgång och göra mig klar för kvällen :) Gott nytt år och trevlig fortsättning kära vänner! TJIING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0