25.12.10

Nu kan jag stryka manikyr på min lista, Nu har jag allt eget hemma, lampa och allt som hör till så nu jävlar ska jag bara lära mig hur man gör och sätta dom på plats och sedan kan jag fan börja ta betalt och göra på andra hihi^^ Suuuper nöjd med min julklapp/julklappar :D Jag har ju faktiskt nämligen också varit så duktig nu och sparat mina egna naglar som jag aldrig någonsin trodde jag skulle klara av, men nu mera är dom lång och fin och ska bli ännu finare hihi^^

Nu återstår två saker från min lista men jag ska se till att fixa en tatueringstid i januari så får hoppas på att det går som jag vill eftersom jag dock är under arton år ;S Men ska nog inte vara så stort problem, för det finns ju ställen där dom gör under arton så det är bara att leta :)

Kväll innebär massa trevligheter så klockan får gärna ticka iväg så man får börja göra sig i ordning åtminstone, ligger just nu bara och latar mig i soffan och är helt utmattad och har precis slängt i mig lite käk så ligger ännu en gång helt död i soffan ;D Hehe..




Kommentarer
Postat av: Carro

Ååh då ska du minnsan få fixa mina naglar nån gång! :D gu va kul! :) hehe.

2010-12-25 @ 21:34:56
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0