04.02.11

Har precis varit i väg och solat och fick en tvångs tanke att sola längre än vanligt eftersom det nu var ett tag sen och man hunnit blivit så blek, så brände jag mig en aning dock.. Så nu ligger jag i min säng helt utslagen med frossa.. Lite typiskt med tanke på att jag ska jobba imorn och på söndag så hoppas jag att jag inte blir sjuk tills dess med tanke på att jag gick hem i bara tröja för det var så varmt... eller tjjaaa kanske inte varmt ute precis, men för mig var det ju göö varmt eftersom jag brände mig så pass mycket... Heheh (A) Men håller mina tummar för att slippa de, för har absolut inte råd med detta just nu.

Annars så ska jag väll ta och och vila mig lite nu så får vi se om jag orkar dra mig utåt senare ikväll.. TJIING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0