05.02.11

Ligger i sängen och drar mig lite efter att jag nästa nyss vaknat, Orkar ännu inte kliva upp även om det börjar bli lite ont om tid. Så ska väll så småning om alldeles strax göra mig klar för lite jobb som väntas mellan 16-21 idag, men tåget går dock inte förrän kl 13.44 då har jag ca 2 timmar på mig att vara i hudik innan jobbet och inte ha någonstans att ta vägen så länge, Får typ gå runt i affärer i omgångar i ca två timmar, så där jätte kul vill jag ju mena.. Pappa jobbar borta i hassela så honom kan jag heller inte träffa, Lite jobbigt med tanke på att det var HUUUR länge sen som helst vi sågs med tanke på omständigheterna...

Men vart så glad att han ringde i morse och pratade lite och bad oss komma och hälsa på honom på jobbet i dag, men tråkigt nog så kunde jag tyvärr varken idag eller imorn så det sög ju verkligen, vill ju hellre vara med honom än att slita på jobbet ju ;( Åhh såå typiiskt.. ;( Buuhuue..

Näe.. Nu ska jag käka frulle och göra mig klar för avgång, TJIING så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0