08.02.11

Helt förvånad över att jag igår kväll fick höra att min kära kusin kommer och hälsar på i ca en vecka här i sverige och kommer redan idag sent ikväll, så hoppas på att få träffa honom i morgon!! Såå himla kul, som jag längtat saknat rackarn juu! tror det var mycket som togs åt sist vi pratades vid, såå skönt!

Ännu en dag avklarad på praktiken, och träffa på elin en gammal vän (gud vad hemskt det känns att säga så) men så synd att de ska behöva låta så nu men verkligen roligt att jag träffade på henne idag och fick växla några ord, och hoppas på fler sådana tillfällen! :)

För övrigt så är jag hungrig som ett as!! Så ska väll ta och slänga i mig lite käk sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, om det ist bara blir hemma mys som igår kanske med älskliing :) sånt som märks ! TJIING så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0