18 Februari 2011

Var till efterlängtade caroline igår och fick träffa gofiisen ^^ Såå sööt och man vill bara själv ha en med engång och helst käka upp gullet :D går inte att motstå rackarn :D Ja, vad säger man, själv är jag ju inte nå avundsjuk på att du faktiskt har egen lägenhet och en liten fin prins till son och en fin familj :);P Inntteee nååååå ;) Du har det bra vännen :) får se om jag själv blir på smällen nu efter någon dag jag varit hos dig ;) Hehhe :D

Slutade klockan 12.00 idag så kom hem och slängde mig i säng som vanligt, och inväntar marcus som ska komma hem med pizza åt oss och så jag få träffa honom innan han sticker till lofsdalen över helgen, Tråkigt, ja visst... Men själv jobbar man så mig det kvittar egentligen ;(

Får se, fredag i dag vilket innebär helg, och jag har inga planer för dagen, så får se vad kvällen har att erbjuda senare :) Men NUU PIZZA MED ÄLSKLIING :D <3 TJIING.

Gav caroline och robin en efterskotts "alla hjärtans dag / flytt present" tills vidare :)








Gooo killen ^^


Kommentarer
Postat av: Carro

Aaw va go du är vännen! :) Hehe jadu Theodor har tjatat att han vill ha en liten kompis ;) haha.

Du får ta och komma förbi nu till veckan när du har lunch eller nå och hälsa på igen och hämta vantarna dina :)

2011-02-19 @ 21:16:30
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0