Gårdagens Inlägg som hamnat i utkast!

Tjooohheeej, Vad mitt humör och min dag har varit varierande idag, Men nu är jag dryg med lite överskottsenergi och glad för en stund, I Guess... Det är måndag idag vilket innebärde praktik för min del och jag känner allt mer för att börja trivas på de stället jag valt att vara på, alltså Gina Tricot. Chefen sponsrade oss även med en varsin tröja idag utav Wendy top för att sälja lite mer utav dessa ur snygga toppar, Och jag valde denna som på bild här nedan, som även finns i flera olika färger som du kan se genom att klicka här. Fick även lära mig lite utav att stå i kassan idag och det var lättare än vad jag trodde och jag trivs :)

För övrigt så sitter min pojkvän, mamma och syster och tittar fråga olle på tv, Och jag själv ska ta och göra mig klar för sängs för att orka morgon dagen. Godnatt kära vänner, TJIING


Kommentarer
Postat av: Anonym

nee, inlägget visades visst igår! :)

2011-02-01 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0