16 Februari 2011

Ja, då åkte min älskade kusin hem igår, känns väldigt tomt redan! men jag hoppas vi ses inom kort igen...

Helgen bestod utav att hälsa på pappsen i hudiksvall och även så att vi fick följa med honom tills han praktikplats/Jobb eller vad man ska kalla det, där han jobbar som drog och alkohol terapit, som jag tidigare nämnt. Han skulle hålla en föreläsning för ungdomarnas föräldrar om anabola steroider och jag och min lite äldre lilla syster tog till att lyssna, saker som förvånade en lite bit men han var väldigt duktig att prata för sig och höll en jätte bra föreläsning, Gjorde mig en aning glad att se honom trivas så mycket med det han gör.

Alla hjärtans dag blev till en dubbel date på dragonen med älskliing, erica och jim :D Mysigt men vart dock de ända och sedan skulle älskliing på träning, men film mys på kvällen tillsammans fick räcka :) Vi bestämde oss för att inte köpa något till varandra denna gång, och jag är såå glad så länge jag har honom något mer behöver jag inte <3 DU är mitt allt!

från ena till det andra så ligger jag hemma i min säng nu vilket är det bästa stället att slänga sig i när man kommer hem efter en lång dag i skolan och med en huvudverk som plågat en hela dagen lika så som alla andra dagar, Har haft det hela tiden nu under en ganska så lång tid, men vet inte riktigt vad det kan bero på? Så tänkte alldeles strax lägga mig och vile en stund sen blir det ännu mera plugg för att försöka hinna ikapp med saker som ligger och släpar..

Längtar till morgondagen då jag ska få träffa caarrroolllaaaiinee och lill bäsen, hihi:D Så länge sedan man sågs And I can´t wait :D :D

Lite bilder med kusin vitamin <3


Okeej, det börja spåra.. ;P


Grabben som inte kan kolla riktigt i en kamera


Men så fin så, och så lik sin far!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0