27 Februari 2011

Länge sedan jag sov ut så länge som jag gjorde idag iaf, Sov till kl 12.40. Det var behövliigt, synd bara att hela dagen går bort typ.. Fint väder och allt så jag och mammsen ska ta en promenad till solariumet sen och få i oss lite frisk luft på samma gång. Beställde nyss en extern hårddisk på 1tb som jag behöver till att rensa och formatera om min data så jag slipper radera bort allt, och på samma gång inte samla på mig allt skit på datan så kan jag förvara det på ett annat ställe. :) lämpligt tycker jag! :) 
 


Ikväll så drar jag och älskliing till Caroline och Robin för lite big brother mys hemma hos dom, Det ser vi fram emot :) så jag ska nu kika på gårdagens klipp, nu innan jag och mammsen går ner och solar, så jag hänger med tills ikväll Hehe.. Tjiiing så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0