Check!

Chefen ringde idag och säger att hon är hos tandläkaren och fixar en tid åt mig för en undersökning för tandblekning, så länge som jag tjatat om detta och äntligen händer det något :D Fick en tid den 27:de för en undersökning som sagt och sen så får vi se om det går som jag vill, sagt säga! Jag håller tummarna hihi..
MIN CHEF ÄR BÄST,  I love her!!!

Har varit en bra start på det här året ändå vill säga, Jag fick min önskelista helt i fylld snarare sagt, Gelénaglar check, Tatuering check, Tandblekning almost check hehe.. Awesome! :D

För övrigt borde jag för tillfälligt sitta och plugga men har inte tagit tag i det ännu, även fast det är prov i morn och jag måste kunna de tills dess! Har bara mig själv att skylla, så får ligga och rå plugga senare i kväll, för ska strax lägga mig i ett varmt bad och koppla av en sväng, kan vara skönt de med ibland. Speciellt när  tankarna bör rensas.. 

Pratade även med Linda idag och i morn får vi se om jag får min praktik, håller även mina tummar inför det! vill så gärna!

Men sånt som märks i morn, God natt kära vänner TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0