Skola...

Sitter i skolan helt själv nu och har precis varit iväg och prata med två otroligt snälla tanter som hjälp mig med att försöka starta om på nytt och ge järnet!  Jag ska ta åt mig av allt de sagt och bara köra på och lösa mina problem! Evigt tacksam!

Börjar inte förrän om en timme exakt och slutar nog ganska tidigt idag med tanke på att sista lektion är inställd pga att man får jobba hemma ist, vilket låter toppen tycker jag, Lika så imorn bitti, börjar dagen med en skön sovmorgon till 08.55 bättre än ingenting och som sagt en toppen start för mig(:

Har inget bättre för mig så tror jag ska ta och göra ett försök och jobba lite med skolarbeten som jag ligger efter med, så slipper jag dessutom att jobba hemma :) TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0