16.01.11 - 23:30

Hemkommen från trevliga äventyr i vemdalen med massa trevligt folk. Så är nu mera helt slut och har precis bäddat ner mig i säng med älskliing! Kikade även på solsidan tidigare idag och ställer frågan till mig själv " hur kan jag ha missat detta tidigare?" Hel sköön serie juu! :D Haha...

För övrigt så gruvar jag mig för skola i morn, blir min första dag sen lovet eftersom jag tog några extra dagar ledigt för äventyrliga ävetyr som alltid sitter lika fint ;D Hehe... Men det är en hel del att ta igen däär, ångest!!!...

Får trösta mig själv med att jag fått mina gelénaglar fixade nu, så nu är det bara att öva på att kunna göra de själv nästa gång och blir ännu bättre hihi. ^^

Men nu rinner klockan iväg och jag ska orka morgondagen, vilket kommer vara omöjligt med tanke på att man vänt på dygnen nu.. Ska även försöka hinna ner på kent's och skriva in mig i morn som jag inte får glömma! Men godnatt kära vänner! TJIIING.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0