18.01.11

Ligger hemma hos Anna och har precis kollat på en super bra film "taken" den är verkligen se värd må jag säga!! Blir här hela dan så väntar nu bara på att anna ska komma hem på lunch och på att syster yster ska sluta skolan så jag får träffa lill fisen min! Har skit tråkigt just nu med andra ord och ska väll försöka plugga lite för ännu ett prov i morn, dock att jag sket i dagens men får ta igen det så småning om... Bygger bara på mer tyngd av skola skit.. Men såå är det! Nu önskade jag helst att jag gick mitt sista år i skolan så jag kunde få komma ut i arbetslivet istället, för de är tamefan mycket bättre än skolan! Roligare dessutom!

Ska försöka satsa på körkortet så småning om också, så man får körkort när man fyllt arton, blir inte nå avis på alla som skriver i sina statusar på facebook hela tiden att de fått sitt körkort och grejer, Nej Knappt nåå... Jag ska vara minst lika duktig jag med heheh.. Så måste skriva in mig så snart som möjligt och börja övningsköra och rå plugga nu jag med!

Men läre springa ut med plånkan åt älskling nu, TJIING så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0