21.01.11

Har varit en otroligt jobbig dag idag, så sjukt tacksam för dom underbara människorna i min omgivning som finns där och stöttar! Utan er hade jag inte klara av någonting! Ni är guld värda och så mycket mer!
Depp, depp, depp...

Bortse från de så har min älskade mamma och jag beställt tippar till mina gelénaglar så jag har massvis med tippar på ingång så jag kan testa att göra på folk:) Måste träna för att bli bättre, Har ett antal stycken som vill vara test " docka" så att säga. Så det blir kanoners!

Sen har vi syster yster som fyller hela 13 år i morn och blir en jobbig tonårsflicka nu med andra ord, Eller tjaaa, den perioden har hon ju redan passerat egentligen men då vet man att man har att vänta sig värre perioder med henne nu då alltså ;) hehe näe, nu ska jag inte vara elak här inte.. Så blir det tårta och massa bulla och fika, sen är det jobb som gäller för min del mellan 14.30 - 21.

Blir mycket pendlande dom här fyra dagarna framöver mellan hudik och söderhamn för mig,
På schemat står det till så här:
Lördag: Tågfärd till hudik för jobb mellan 14.30 - 21, då hemfärd till söderhamn.
Söndag: Tågfärd till hudik för ytterligare ett jobbpass mellan 13:30-20:30 Där med hem till söderhamn.
Måndag: Tåg färd Hudiksvall Ännu en gång men denna gång för praktik (inga bestämda tider ännu) sedan åter igen hemfärd på detta
Tisdag: berstår utav samma del som Måndag.

Roligt va? Näe det är ju inget jag vill påstå, och flyttar dock till hudik i mars och då blir det ännu mer, hur ska man orka stå ut ? är bara frågan ?

Vilket som så är min bääjbe fortfarande borta och jag har inga speciella planer inför kvällen, Om jag ska orka dra ut en sväng med erica och jim senare kanske eller om jag är lika död som igår!

sånt som märks, Nu blir det ett varmt vad som gäller TJIING så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0