10 Mars 2011

Vart som sagt en tidig morgon i morse. Iväg till gävlesjukhus vid 6 tiden för operation för lill-Natta, vilket gick hur bra som helst! Är stolt som syster ! Hon var så duktig såå!
Så nu är vi hemkommen och helt döende är vi nog allihopa av trötthet och tusen tack Anna för att du ställer upp med skjuts med mera!! Vi är väldigt tacksamma allihopa! Nu blir det lite käk sen en behövlig tupplur efter detta, sen så trallar jag nog mig vidare hem till Caroline och Robin för en hemma kväll som vanligt :) TJIING!



Kommentarer
Postat av: Carro

vad är de då? jag förstår fortfarande ingenting av de här jag heller, headern gjorde jag om igen igår och till och med mindre den här gången, men jaa jag fattar inte varför de är sådär fortfarande.. men jag bestämde mig nyss för att ha den här bloggen ändå för mycket bättre med inläggen och kunna ha riktigt stora bilder, man kan till och med ha större än de jag har nu :)men vad är de du vill ha hjälp med då? :) PUSS <3

2011-03-12 @ 18:26:54
URL: http://carolinem.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0