14 Mars 2011

Helt otroligt, jag sov till kl 14.00 idag och är fortfarande rätt så trött! Efter att ha varit hos carro och robin så gick jag och älskliing hem och la oss direkt när vi kom hem men jag kunde inte motstå att ligga och titta en stund på big brother liven så klockan vart väll rätt så sent ändå innan jag la mig så det kan ju bero på de kanske hehe.. :) som man är så trött (a)

Sista dagen på lovet idag så att säga eftersom vi har en extra ledig dag pga studie dag :) SköönT! Och vad ska man göra en dag som denna? Köpa flytt låder måste göras idag, har ännu inte fått något nerpackat från mitt rum Hehe.. dags att sätta igång kanske, inte så många dagar kvar nu inte :)

Annars har jag högtalarna på högsta volym nu och jääser utav den underbara musiiken som får mig på bra humör idag! :D TJIING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0