7 Mars 2011

Lördag och söndag bestod av jobb för min del. Idag är det måndag och har en hel veckas lov framför mig så det var verkligen vid rätt tillfälle och skönt att man fick sova tills man självmant vaknade imorse! Hallelujah!!

Ligger fortfarande kvar i sängen och degar och min bäjbe har precis åkt hem så ligger nu här framför två datorer och föröver lite bilder och allt möjligt på externa hårddisken som jag sendan ska rensa och lägga i ordning allt så det blir lätt att hitta allt sen. Så jag har några timmar framför mig, sen får vi se om jag därefter orkar städa och dona i rummet och packa ner lite till flytten osv, Eller om jag ska låta allt vara tills dess, Hmm får se vilka krafter jag har sen under dagen. Ska iaf försöka sälja alla möbler jag har i mitt rum för att istället köpa nytt, men känns som jag inte kommer få ett skit sålt! :P Så det blir kasta pengar i sjön för jag ska inte ha kvar skiten iaf! sängen är den ända möbeln jag ska ha med mig vid flytten hahaha..

Så jaja, sånt som märks, Men nu ska jag fortsätta TJIING så länge!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi jaa :) Kommer du till mig på torsdag som vanligt? :) <3

2011-03-07 @ 14:21:37
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaha okej. De tycker jag låter kanon, bara att höra av dig när du vill komma de :) PUSS <3

2011-03-07 @ 16:34:19
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0