Fyra år med världens underbaraste!

Gårdagen spenderades med älskliing då vi faktiiskt firade fyra hela underbara år tillsammans 02.03.11. Drog till hudiksvall för lite kina mat på jobbet och drog till med hela fadderullan förrätt - varmrätt - efterrätt! Till efterrätten så fick vi till och med ett varsitt tomtebloss i våra glassar utav servetricerna för att fira vår fyra års dag :) Hihi... Mysiigt <3

13 år när jag träffa världens finaste kille och jag säger det igen.. Herregud vad tiden går fort! Jag är idag så glad att jag fann dig och du har blivit till en sån stor del utav mig och mitt liv!! Jag kan nu idag inte se mitt liv utan dig, och ett plus ett är två och VI är ett tillsammans! låt det alltid förbli så! Se mig lycklig med dig!

Jag minns det som om det vore igår när jag precis hade träffat dig 2007 en kall vinter kväll i februari då jag satt hemma på mitt rum och mina fjärilar i magen utav kärlek bara pirrade i hela kroppen, känslan som inte riktigt kan beskrivas när man är nykär och jag helt själv i mitt ner-släckta rum spela upp denna låt här nedan flera gånger om, och den betydde så mycket för mig för varje gång jag spelade upp den om och om igen.. Idag när man lyssnar på denna otroligt tönt/fina låten så ser jag tillbaka till den kvällen och pirret i magen kommer på något sätt tillbaka och jag blir kär på nytt!

D u   b ä r   h e l a   m i n   k ä r l e k !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0