1 Mars 2011

Första mars idag vilket innebär flytt inom någon vecka..
Japp nu är det dags att flytta sig uppåt, mot hudiksvall blir det, Jag, mamma och natta packar våra flyttlådor och lämnar söderhamn..  Eftersom jag går kvar skolan här vilket jag och älskliing gör i ett och ½år till så blir det ändå inte samma sak för mig, Jag kommer försöka vara så mycket som jag bara kan vara här i söderhamn med älskliing och mina nära och kära, sen så beger vi oss också uppåt på hel tid så att säga. Så efter 4års tid marcus bott hemma hos mig dag in och dag ut så byter vi roller nu och vi kommer flytta in hos honom och hans familj ett tag. Så det ska bli spännande, eller allt ska bli spännande, men flytt och allt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0