23 Mars 2011

Hemkommen från skolan och inväntar nu bara på att älskling ska hämta upp mig hemma så vi kan kika på lite möbler på jysk! Har hittat det jag behöver och ska till och med fynda ;) Katjiing! hehe :)
Måndag eller tisdag nästa vecka är det planerat för flytt och sista mars kl 13.00 ska lägenheten i söderhamn vara ur städat och klart, Känns lite overkligt om jag får säga det själv, Lite nervös, men vet inte riktigt varför jag bör vara det ?! Känns väldigt konstigt bara.. Men det kommer blir bra (Y)

För övrigt är det igen vanlig dag, för det är nämligen Ericas födelsedag idag, vilket ska firas med lite bio mys ikväll förhoppningsvis :) Sen så efter löning till nästa vecka så drar jag med henne på lite ute käk och en present på det, Det ska bli finfint! :)

Annars tänkte jag även så meddela att om det vill gå förs sig som jag vill så byter jag blogg plats inom kort och mer information om detta kommer senare framöver..

Men nu är det bråttomt får höra massa knas utav caroline vad som händer i big brother huset måste genast sätta igång big brother liven HAHAHA.. TJIING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0