9 Mars 2011

Godmorgon Godmorgon! Det är fint väder ute och man känner att höst känslan är påväg! Och jag må säga att det är alltid lika skönt att få vakna vilken tid man vill på dygnet när man har lov och är ledig! Dock sover man bort en hel del utav dagen men i detta tillfälle så är det behövliigt! Sov även hos bäjbe i natt vilket var väldigt länge sedan för den delen, men det är väll något man snart får lägga som vana, för som sagt så är det inte långt kvar nu tills vi flyttar nu :))

Igår drog jag och Caarroolaaaiiinnneee till gävle och satte sprätt på pengarna ;) Köpte två tröjer till mig själv och 3 små söta bebis kläder åt lilleman :) Han kommer bli så stilig så ^^ Se bildbomben här nedan! :) Sen vart det hemma kväll hos henne med lite käk efter gävle resan och big brother kik! :)

Och annars för övrigt så kom jag nyss hem och väntar nu på lite käk sen så ska jag väll ta och göra mig klar för lite kalas för syster yster Jen som fyller 9 år idag:) Hihi.. TJIING!

Gokillen på tåget.




Bebis kläder lill prinsen fick utan Määääjj!:)



Tvinga älskling till att komma med vanilj munkar till oss, och vi tävla om vem som kunde hålla sig ifrån att slicka på läpparna efter man käkat dessa ner sockrade munkarna Heheh så fina vi blev :D

Gokillen :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0